HTML

nyers nyuzik

2007.08.16. 20:35 | emi meets world | Szólj hozzá!

nem vagyok nagy videóbeillesztő, na de mostantól ez másképp lesz. ez ugyanis gyerekkorom nagy slágere. gondolhatod hány éves vagyok.  :)) Szóval a tegnapi nap a Kvimbié volt, akik 24-én koncerteznek bizony! Majd még írok a Sziget Quimby koncertről. . .
de most itt a Nyers zenekar:
http://webcsatorna.hu/filmek/fenyrecsunyulolanyok&show=110

Jóvóót, mi?
Szóval a Kvimbi itt a Szigeten valami nagyon faszás volt. Kihagytak egy jónéhány alapzenét, de így is alapzenékből állt a műsor. Úgyhogy nem csalódtam, csak miattuk és a Manu Chao miatt mentem ki a Szigetre, igaz, kicsit éled váltás volt a kettő, de a MC méltó utózenekara volt a Quimbynek. :) Szilárd szokás szerint eljátszotta Beethoven Op. 27. szonátájának bevezető részét. Ezt mindig ellövi és én ezért nagyon szeretem. Ami viszont hiányzott, a Don Quiote ébredése. Namindegy.

Címkék: nyuzik kvimbi

A bejegyzés trackback címe:

https://emimeetsworld.blog.hu/api/trackback/id/tr74141852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása